(1996-2000)

  • TOMITCH, L. M. B.. Teaching main ideas: Are we really teaching?. Linguagem & Ensino (UCPel), v. 3, n.1, p. 45-53, 2000.
  • Link do artigo
  • TOMITCH, L. M. B.. Designing reading tasks to foster critical thinking. Ilha do Desterro (UFSC), Florianópolis-SC, n.38, p. 83-90, 2000.
  • Link do artigo
  • TOMITCH, L. M. B.. Individual differences in working memory capacity and the recall of predicted elements in the text. Lenguas Modernas (Santiago), Chile, v. 26-27, p. 31-51, 2000.
  • Link do artigo
  • DELLAGNELO, A. C. K. ; TOMITCH, L. M. B. . Preferências de Alunos-Escritores Em L2 Com Relação A Estratégias de Revisão de Textos. Linguagem & Ensino (UCPel), Pelotas-RS, v. 2, n.1, p. 73-86, 1999.
  • Link do artigo
  • TOMITCH, L. M. B.. Leitura: Percepção da Organização Textual e A Capacidade da Memória Operacional. Intercâmbio (PUCSP), SÃO PAULO-SP, v. 7, p. 19-35, 1998.
  • Link do artigo
  • TOMITCH, L. M. B.. Individual Differences In Text Organization Perception And Working Memory Capacity. Revista da ANPOLL, SÃO PAULO-SP, v. 2, p. 71-93, 1996.
  • Link do artigo