(2010-2014)

  • ROSCIOLI, D. C. ; TOMITCH, L. M. B. . The effect of genre expectation on EFL Brazilian students? Inference generation and reading comprehension. Revista do GEL, v. 11, p. 73-109, 2014.
  • Link do artigo
  • BAILER, C. ; TOMITCH, L. M. B. ; D’ELY. R. . Working memory capacity and attention to form and meaning in EFL reading. Letras de Hoje (Impresso), v. 48, p. 139-147, 2013.
  • Link do artigo
  • TOMITCH, L. M. B.. A implementação de processos de leitura no cérebro humano: desvelando a compreensão leitora. Letras de Hoje (Online), v. 48, p. 309, 2013.
  • Link do artigo
  • ANDRADE, A. M. T. ; GIL, G. ; TOMITCH, L. M. B. . Percepção de estratégias de leitura em LE de alunos universitários. Revista (Con) Textos Linguísticos (UFES), v. 6, p. 7-17, 2012.
  • Link do artigo
  • SCHERER, LILIAN CRISTINE ; FONSECA, ROCHELE PAZ ; GIROUX, FRANCINE ; SENHADJI, NOUREDDINE ; MARCOTTE, KARINE ; TOMITCH, LÊDA MARIA BRAGA ; BENALI, HABIB ; LESAGE, FRÉDÉRIC ; SKA, BERNADETTE ; JOANETTE, YVES . Neurofunctional (re)organization underlying narrative discourse processing in aging: Evidence from fNIRS. Brain and Language, v. 121, p. 174-184, 2012.
  • Link do artigo
  • BARETTA, L. ; TOMITCH, L. M. B. ; Lim, V.K. ; WALDIE, K. . Investigating reading comprehension through EEG. Ilha do Desterro (UFSC), v. 63, p. 69-99, 2012.
  • Link do artigo
  • WINFIELD, CLÁUDIA M. ; TOMITCH, L. M. B. . REVISING THE INFLUENCE OF CONJUNCTIONS IN L2 READING COMPREHENSION. Intercâmbio (PUCSP), v. XXVI, p. 16-41, 2012.
  • Link do artigo
  • BAILER, C. ; TOMITCH, L. M. B. ; D’ELY. R. . O planejamento como processo dinâmico: a importância do estudo piloto para uma pesquisa experimental em linguística aplicada. Intercâmbio (PUCSP), v. 24, p. 129-146, 2011.
  • Link do artigo